Tietoja minusta

Oma kuva
Pienen tytön äiti, joka tykkää herkutella ja laiskotella, mutta tykkäisi olla myös hyvässä kunnossa!

Näin kevennyn

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

STOP! Lepo

Tässä ne täytetyt paprikat!
Tytöllä alkoi eilen kova flunssa. Mullakin oli eilen veto pois sen verran, ettei liikunnasta (tanssipeli) tullut oikein mitään. Tänään aamulla vähän yskitti, mutta nyt olo on ollut ok, hieman ehkä väsynyt. Mitä teen urheilun suhteen? Ollako vai eikö olla.

Eilen jo aattelin, että tästähän vois tehdä kevyen liikuntaviikon, koska tammikuussa on tullut liikuttua kyllä tosi paljon. No illalla aattelin, että täytyykö liikunta lopettaa hetkeksi kokonaan, jos tässä flunssaantuu. Mutta nyt kun olo on hyvä, niin mitä mä teeeeeen?! Jos tänään ihan vaan jotain kevyttä kotona, ja huomenna taas katsoo mikä tilanne on. Oon kyllä jo aseistautunut flunssaa vastaan.
Jos kipeys iskee, niin mitä syön? Se on mulla tässä nyt stressin aiheena, että miten pysyn suht kaidalla tiellä, jos ruokahaluttomuus iskee. On nääs perjantaina tietysti viikkopunnitus, mutta sen lisäksi ois tarkoitus ottaa mitat! Ja kipeenä yleensä maistuu vaan leipä ja muu höttö, ja niiden seurauksena tulee pienet pöhöt, joten oisko mittaustulokset sitten oikeat? ;) Ja oon mitat ottanut viimeksi marraskuussa, että korkea aika jo. Toisaalta hyvä kun mittaukset tulossa, ehkä se hillitsee hieman höttösyömishimoja. Ja enhän vielä edes oo kipeä, mutta käyttäydyn silti jo niin?!?

Tällä alkoi aamu tänään, 3 päivää vanhalla viilillä...
Siinä minä kaikessa pulleudessani (no en ees kaikessa)
Eilen siis vähän tanssahtelin wii hip hopin tahtiin. Mutta ei puhtia riittänyt, n. 40min jotain räpelsin. Oli mulla kyllä lisäksi ranne- ja nilkkapainot, ehkä ne vei voimat?

Eiliseltä kauppareissulta tarttui mukaan grillibroileri, ah, se tuoksu on jotain niin huumaavaa, kun sitä tuoksua voisi syödä!

helppo ja hyvä aamiainen, maustamatonta jugua ja marjoja!
Katsotaan kuka nujertaa kenet, minä flunssan, vai flunssa minut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, tsemppaa, anna palautetta, risuja/ruusuja, jätä terveiset tai muuten vain puumerkkisi! =)